blogg/skor/stan

tjjosantrosan!!

alla kommenterar inläggen och våran header e finast!! :D<3

men i dag har jag inte gjort så mycket jag vaknade 9.48 än om jag somnade typ 7 xD

gick med mamma och provade bröllopsklänningen skit snygg :D

sen gick vi och köpte skor tilll mamma och fille

fille fick domma tror jag :D



nästa iallafall

och mamma köpte 2 par skor jag vet inte om hon ska lämna tillbaka några jag tror inte de xD
och tindra fick ett par skor :D

men sen gick vi och åt lite på mcdonalds xD min lillarsyste ville äta där typ :D

så fick jag ett nytt glas :D ett grönt denna gången har bara 2 blåa och en annan grön och en lila vi hade mer innan men dom gick i sönder de va inte jag som tappade dom ^^'



nu är jag hemma ska nog dra tilll stan sen och köpa blond hårfärg




och sen ska jag nog löpa nått sånt hära



aja hej då puss ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0