haha xD

lenas inlägg va helt sjukt xD<33

jag ska fylla år så jag fick lite grejer :D<33

- navelpiercing playboy-lena,hanna
- navel piercing typ fjärill - cintia
- as snygg tavla - elin
- mobil - mamma & magnus
- rosa tjocktröjja - felizia
- daimgodis - vanessa & tindra(lillasyster och hennes kompis)
- vitt linne med blommor på enasidan - migsjälv

och jag kommer säkert få mer grejer för jag har ju inte fyllt år än

om 2 dagar gifter min mamma sig kulkul :D
sen åker hon på smekmånad men bara i en vecka för hon kan inte vara ifrån maximus för länge
'(min lillebror snart 1 år)

iallafall då ska jag va hemma själv och gå lite på läger sova hos india:D
kolla hennesblogg :D

dom 3 senaste dagarna har jag träffat sabina

jag hade inte träffat henne på 3 år typ :D

sen träffade vi shakir, sunny och abodi visste inte vilka de va de visste inte hon heller dom frågade ba om dom fick bada med oss sabina baah aah kom jag ba okej?? :S



de va skit kul sen dagen efter det träffade vi tamlin


men nu ska jag dra ha de bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0